Management lean
MANAGEMENTUL LEAN
- Managementul LEAN are ca scop îmbunătățirea continuă și creșterea eficienței companiei.
- Companiile care implementează acest concept obțin pe termen lung beneficii operaționale și financiare importante care vin la pachet cu un avantaj competitiv.
- În același timp, companiile obțin și o schimbare în cultura organizațională care mută focusul oamenilor de pe rezolvarea reactivă a problemelor interne, pe abordarea și rezolvarea lor proactivă.
- Companiile care implementează acest concept obțin pe termen lung beneficii operaționale și financiare importante care vin la pachet cu un avantaj competitiv.
- În același timp, companiile obțin și o schimbare în cultura organizațională care mută focusul oamenilor de pe rezolvarea reactivă a problemelor interne, pe abordarea și rezolvarea lor proactivă.
MANAGEMENTUL LEAN
- Managementul LEAN are ca scop îmbunătățirea continuă și creșterea eficienței companiei.
- Companiile care implementează acest concept obțin pe termen lung beneficii operaționale și financiare importante care vin la pachet cu un avantaj competitiv.
- În același timp, companiile obțin și o schimbare în cultura organizațională care mută focusul oamenilor de pe rezolvarea reactivă a problemelor interne, pe abordarea și rezolvarea lor proactivă.
- Companiile care implementează acest concept obțin pe termen lung beneficii operaționale și financiare importante care vin la pachet cu un avantaj competitiv.
- În același timp, companiile obțin și o schimbare în cultura organizațională care mută focusul oamenilor de pe rezolvarea reactivă a problemelor interne, pe abordarea și rezolvarea lor proactivă.
DESCRIERE PROGRAM
- Etapa I: Intalnirea operativa intre facilitator si management.
- Etapa II: Training introductive LEAN.
- Etapa III: Aplicarea principiilor si scoaterea la suprafata a problemelor.
- Etapa IV: KAIZEN Workshop.
- Etapa V: Implementarea si monitorizarea solutilor de imbunatatire.
- Etapa VI: Workshop pentru feedback si follow-up.
- Etapa II: Training introductive LEAN.
- Etapa III: Aplicarea principiilor si scoaterea la suprafata a problemelor.
- Etapa IV: KAIZEN Workshop.
- Etapa V: Implementarea si monitorizarea solutilor de imbunatatire.
- Etapa VI: Workshop pentru feedback si follow-up.
DESCRIERE PROGRAM
- Etapa I: Intalnirea operativa intre facilitator si management.
- Etapa II: Training introductive LEAN.
- Etapa III: Aplicarea principiilor si scoaterea la suprafata a problemelor.
- Etapa IV: KAIZEN Workshop.
- Etapa V: Implementarea si monitorizarea solutilor de imbunatatire.
- Etapa VI: Workshop pentru feedback si follow-up.
- Etapa II: Training introductive LEAN.
- Etapa III: Aplicarea principiilor si scoaterea la suprafata a problemelor.
- Etapa IV: KAIZEN Workshop.
- Etapa V: Implementarea si monitorizarea solutilor de imbunatatire.
- Etapa VI: Workshop pentru feedback si follow-up.
BENEFICII:
- Procese mai rapide prin eliminarea risipelor.
- Creșterea calității prin eliminarea în timp real a defectelor.
- Îmbunătățirea stabilității proceselor prin reducerea inegalității muncii și a suprasolicitării oamenilor.
- Reducerea costurilor prin atingerea unui flux valoric mai rapid și mai eficient.
- Creșterea eficienței și a moralului angajaților.
- Creșterea nivelului de satisfacție a clientului (intern sau extern).
- Creșterea calității prin eliminarea în timp real a defectelor.
- Îmbunătățirea stabilității proceselor prin reducerea inegalității muncii și a suprasolicitării oamenilor.
- Reducerea costurilor prin atingerea unui flux valoric mai rapid și mai eficient.
- Creșterea eficienței și a moralului angajaților.
- Creșterea nivelului de satisfacție a clientului (intern sau extern).
BENEFICII:
- Procese mai rapide prin eliminarea risipelor.
- Creșterea calității prin eliminarea în timp real a defectelor.
- Îmbunătățirea stabilității proceselor prin reducerea inegalității muncii și a suprasolicitării oamenilor.
- Reducerea costurilor prin atingerea unui flux valoric mai rapid și mai eficient.
- Creșterea eficienței și a moralului angajaților.
- Creșterea nivelului de satisfacție a clientului (intern sau extern).
- Creșterea calității prin eliminarea în timp real a defectelor.
- Îmbunătățirea stabilității proceselor prin reducerea inegalității muncii și a suprasolicitării oamenilor.
- Reducerea costurilor prin atingerea unui flux valoric mai rapid și mai eficient.
- Creșterea eficienței și a moralului angajaților.
- Creșterea nivelului de satisfacție a clientului (intern sau extern).