Coaching in vanzari
Oamenii din echipa ta de vanzari stapanesc cel mai bine arta vanzarii.
Vremurile in care iti trimiteai oamenii la cursurile de vanzari au apus de mult.
Pentru a evita malpraxisul in vanzari este nevoie sa faci coaching in vanzari.
Aplicam coaching in vanzari pentru ca ne dorim sa transformam clientul in partener de afaceri.
Este un program de coaching de echipa care se adresează atât managerilor in vanzari cât și consultantilor.
PSIHOLOGIA VANZARII
- Vanzarea este o actiune emotionala.
- Adaptarea noastra si a afacerii la conditile actuale ale pietei este esentiala.
- Redefinim atitudinea negativa, atitudinea pozitiva si se induce atitudinea potrivita.
- Cream un ghid al intalnirii in mintea noastra.
- Cream relatilor cu clientul in contextul schimbarii pietei
- Adaptarea noastra si a afacerii la conditile actuale ale pietei este esentiala.
- Redefinim atitudinea negativa, atitudinea pozitiva si se induce atitudinea potrivita.
- Cream un ghid al intalnirii in mintea noastra.
- Cream relatilor cu clientul in contextul schimbarii pietei
PSIHOLOGIA VANZARII
- Vanzarea este o actiune emotionala.
- Adaptarea noastra si a afacerii la conditile actuale ale pietei este esentiala.
- Redefinim atitudinea negativa, atitudinea pozitiva si se induce atitudinea potrivita.
- Cream un ghid al intalnirii in mintea noastra.
- Cream relatilor cu clientul in contextul schimbarii pietei
- Adaptarea noastra si a afacerii la conditile actuale ale pietei este esentiala.
- Redefinim atitudinea negativa, atitudinea pozitiva si se induce atitudinea potrivita.
- Cream un ghid al intalnirii in mintea noastra.
- Cream relatilor cu clientul in contextul schimbarii pietei
MINDSET VANZARI
- Convingerile limitative sunt piedici in calea succesului nostrum, iar pentru asta trebuia sa gandim noi perspective viz a viz de convingerile noastre.
- Ne castigam dreptului de a face recomandari pentru a nu activa malpraxisul in vanzari.
- Descoperim noi orizonturi pentru o mentalitate de vanzator preofesionist.
- Cream noi parghi interioare pentru a continua dupa fiecare refuz.
- Ne castigam dreptului de a face recomandari pentru a nu activa malpraxisul in vanzari.
- Descoperim noi orizonturi pentru o mentalitate de vanzator preofesionist.
- Cream noi parghi interioare pentru a continua dupa fiecare refuz.
MINDSET VANZARI
- Convingerile limitative sunt piedici in calea succesului nostrum, iar pentru asta trebuia sa gandim noi perspective viz a viz de convingerile noastre.
- Ne castigam dreptului de a face recomandari pentru a nu activa malpraxisul in vanzari.
- Descoperim noi orizonturi pentru o mentalitate de vanzator preofesionist.
- Cream noi parghi interioare pentru a continua dupa fiecare refuz.
- Ne castigam dreptului de a face recomandari pentru a nu activa malpraxisul in vanzari.
- Descoperim noi orizonturi pentru o mentalitate de vanzator preofesionist.
- Cream noi parghi interioare pentru a continua dupa fiecare refuz.
MANAGEMENTUL OBIECTIVELOR DE ECHIPA
- Ce este DMB, de ce trebuie sa il facem si cum il adaugam modului de lucru actual.
- Eficientizarea discutiilor de vanzari, atat in cadrul sedintelor cat si in cadrul discutiilor unu la unu.
- Aplicarea principiului Paretto in analiza problemelor.
- Identificarea actiunilor de imbunatatire si cresterea indicatorilor de performanta.
- Eficientizarea discutiilor de vanzari, atat in cadrul sedintelor cat si in cadrul discutiilor unu la unu.
- Aplicarea principiului Paretto in analiza problemelor.
- Identificarea actiunilor de imbunatatire si cresterea indicatorilor de performanta.
MANAGEMENTUL OBIECTIVELOR DE ECHIPA
- Ce este DMB, de ce trebuie sa il facem si cum il adaugam modului de lucru actual.
- Eficientizarea discutiilor de vanzari, atat in cadrul sedintelor cat si in cadrul discutiilor unu la unu.
- Aplicarea principiului Paretto in analiza problemelor.
- Identificarea actiunilor de imbunatatire si cresterea indicatorilor de performanta.
- Eficientizarea discutiilor de vanzari, atat in cadrul sedintelor cat si in cadrul discutiilor unu la unu.
- Aplicarea principiului Paretto in analiza problemelor.
- Identificarea actiunilor de imbunatatire si cresterea indicatorilor de performanta.
FUNDAMENTELE VANZARII
- Reconfiguram trasee pentru setarea disciplinei, managementul prioritatilor.
- Pregatirea strategiei si a pasilor de urmat in pregatirea intalnirii.
- Setarea asteptarilor clientului. Setarea asteptarilor mele peste asteptarile clientului.
- Reinterpretarea refuzului.
- Pregatirea strategiei si a pasilor de urmat in pregatirea intalnirii.
- Setarea asteptarilor clientului. Setarea asteptarilor mele peste asteptarile clientului.
- Reinterpretarea refuzului.
FUNDAMENTELE VANZARII
- Reconfiguram trasee pentru setarea disciplinei, managementul prioritatilor.
- Pregatirea strategiei si a pasilor de urmat in pregatirea intalnirii.
- Setarea asteptarilor clientului. Setarea asteptarilor mele peste asteptarile clientului.
- Reinterpretarea refuzului.
- Pregatirea strategiei si a pasilor de urmat in pregatirea intalnirii.
- Setarea asteptarilor clientului. Setarea asteptarilor mele peste asteptarile clientului.
- Reinterpretarea refuzului.
MANAGEMENTUL OBIECTIVELOR INDIVIDUALE
- Planul de actiune pe termen lung, scurt si la nivel saptamanal.
- Planificarea zilei in curs si setarea obiectivelor pentru fiecare vizita.
- Maparea pasilor ideali necesari pentru o vizita de vanzare de success.
- Setarea unui Standard de Aur pentru toti membrii echipei.
- Planificarea zilei in curs si setarea obiectivelor pentru fiecare vizita.
- Maparea pasilor ideali necesari pentru o vizita de vanzare de success.
- Setarea unui Standard de Aur pentru toti membrii echipei.
MANAGEMENTUL OBIECTIVELOR INDIVIDUALE
- Planul de actiune pe termen lung, scurt si la nivel saptamanal.
- Planificarea zilei in curs si setarea obiectivelor pentru fiecare vizita.
- Maparea pasilor ideali necesari pentru o vizita de vanzare de success.
- Setarea unui Standard de Aur pentru toti membrii echipei.
- Planificarea zilei in curs si setarea obiectivelor pentru fiecare vizita.
- Maparea pasilor ideali necesari pentru o vizita de vanzare de success.
- Setarea unui Standard de Aur pentru toti membrii echipei.
VANZAREA CONSULTATIVA
- Principiile vanzarii consultative si diferenta fata de vanzarea tranzactionala.
- Folosirea intrebarilor deschise, explorative si mentinerea unei conversatii placute pentru client.
- Ascultarea este o conditie esentiala pentru succesul vanzarii.
- Principii si practici de conectare cu clientul.
- Folosirea intrebarilor deschise, explorative si mentinerea unei conversatii placute pentru client.
- Ascultarea este o conditie esentiala pentru succesul vanzarii.
- Principii si practici de conectare cu clientul.
VANZAREA CONSULTATIVA
- Principiile vanzarii consultative si diferenta fata de vanzarea tranzactionala.
- Folosirea intrebarilor deschise, explorative si mentinerea unei conversatii placute pentru client.
- Ascultarea este o conditie esentiala pentru succesul vanzarii.
- Principii si practici de conectare cu clientul.
- Folosirea intrebarilor deschise, explorative si mentinerea unei conversatii placute pentru client.
- Ascultarea este o conditie esentiala pentru succesul vanzarii.
- Principii si practici de conectare cu clientul.
CEI 4 DA INTR-O VANZARE DE SUCCES
- Da. Acordul clientului de a-ți acorda timpul și atenția.
- Da. Transferul sentimentului că îți pasă de el, de problemele și de nevoile lui.
- Da. Convingerea că produsul sau serviciul tău este potrivit pentru el.
- Da. Decizia că merită să plătească prețul cerut de tine.
- Da. Transferul sentimentului că îți pasă de el, de problemele și de nevoile lui.
- Da. Convingerea că produsul sau serviciul tău este potrivit pentru el.
- Da. Decizia că merită să plătească prețul cerut de tine.
CEI 4 DA INTR-O VANZARE DE SUCCES
- Da. Acordul clientului de a-ți acorda timpul și atenția.
- Da. Transferul sentimentului că îți pasă de el, de problemele și de nevoile lui.
- Da. Convingerea că produsul sau serviciul tău este potrivit pentru el.
- Da. Decizia că merită să plătească prețul cerut de tine.
- Da. Transferul sentimentului că îți pasă de el, de problemele și de nevoile lui.
- Da. Convingerea că produsul sau serviciul tău este potrivit pentru el.
- Da. Decizia că merită să plătească prețul cerut de tine.
NEGOCIEREA IN VANZARI
- Importanta modului in care prezinti oferta si alegerea momentului potrivit.
- Managementul spatiului de negociere.
- Cum sa abordezi obiectiile si sa reduci presiunea discutiei.
- Cele trei momente care definesc inchiderea unei vanzari perfecte.
- Managementul spatiului de negociere.
- Cum sa abordezi obiectiile si sa reduci presiunea discutiei.
- Cele trei momente care definesc inchiderea unei vanzari perfecte.
NEGOCIEREA IN VANZARI
- Importanta modului in care prezinti oferta si alegerea momentului potrivit.
- Managementul spatiului de negociere.
- Cum sa abordezi obiectiile si sa reduci presiunea discutiei.
- Cele trei momente care definesc inchiderea unei vanzari perfecte.
- Managementul spatiului de negociere.
- Cum sa abordezi obiectiile si sa reduci presiunea discutiei.
- Cele trei momente care definesc inchiderea unei vanzari perfecte.